سمیه سالم خطاب به مهندس اولیاء:با مطرح کردن مباحث جلسه قبل که آقاي اوليا خود را اصلاح طلب ندانسته و بعد از چند روز در سايت هاي سطح استان اين قضيه را انکار کردند ضمن مطرح کردن دوباره سوال خويش مبني بر حمايت بوش از اصلاح طلبان از بيروت تا دمشق و تهران توضيح خواست

(انتخابات مجلس هشتم 476)

سمیه سالم خطاب به مهندس اولیاء:

با مطرح کردن مباحث جلسه قبل که آقاي اوليا خود را اصلاح طلب ندانسته و بعد از چند روز در سايت هاي سطح استان اين قضيه را انکار کردند

ضمن مطرح کردن دوباره سوال خويش مبني بر حمايت بوش از اصلاح طلبان از بيروت تا دمشق و تهران توضيح خواستند

 

یزدفردا :خانم سميه سالم طی سئوال از مهندس اولیاء: با مطرح کردن مباحث جلسه قبل که آقاي اوليا خود را اصلاح طلب ندانسته و بعد از چند روز در سايت هاي سطح استان اين قضيه را انکار کردند، ضمن مطرح کردن دوباره سوال خويش مبني بر حمايت بوش از اصلاح طلبان از بيروت تا دمشق و تهران و نيز جواب سخنگوي اصلاح طلبان به خبر نگار رجانيوز در اين موضوع و اين که اولويت کاري اصلاح طلبان نقد دولت است نه جواب به بوش از آقاي اوليا توضيح خواستند.


مهندس اولیاء:

ايشان در جواب ضمن اشاره به حرکت اصلاح طلبان در چهار چوب نظام به دفاع از عملکرد اصلاح طلبان پرداخته و ضمن اشاره به برنامه اي که جهت حذف جمهوريت از نظام اسلامي و کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه اين قضيه را براي نظام خطرناک دانسته و اشتباه خواندند.

مجري برنامه در اين لحظه خواستار توضيح بيشتر آقاي اوليا براي جلوگيري از برداشت هاي متناقض از صحبت هاي ايشان شد.

آقاي اوليا با تکرار مواضع قبلي خود در زمينه ي جمهوريت و اسلاميت نظام ، تضعيف جمهوريت نظام را به ضرر آن دانستند و از اين که تنها 28 درصد مردم در تهران در انتخابات شرکت کردند ابراز نگراني کرد.

مجري در اين لحظه با اشاره به اينکه ظاهراً در حوزه تهران طبق آمار رسمي حدود 45 درصد مشارکت بوده است خواستار توضيح آقاي اوليا و ذکر منبع شد.

آقاي اوليا هم در جواب منبع خود را آقاي خاتمي اعلام کرد و گفت با توجه به آمار موجود سرشماري سال 85 گفت خودتان با يک ضرب وتقسيم ساده مي توانيد درصد مشارکت را بدست آوريد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا